torsdag 23 juli 2009

Släktkalas

Igår kom närmsta familjen på kalas. Tårta och kakor i mängder och presenter i drivor, tycker dom skämmer bort mig lite väl mycket, hoppas jag förtjänar det.


Nathalie var på sitt vanliga bushumör, proppade i min hamster Harald en massa ärtor, proppade i sig själv en massa tårta och ville smita ut och gunga hela tiden.


Chokladkaka med daimgrädde och en bigarrå på toppen, mycket gott!


Jag var dagen till ära klädd i en av klänningarna jag sydde till bröllopsmässan. Passar väl bra att fira sin födelsedag i brudklänning? Insåg att den kanske var aningens oanständig när jag såg den här bilden.


Blå tårta och kakor i tre våningar.


Fick en vacker orkidé av min kära mormor.


Min favoritparfym av mina kära kusiner och deras föräldrar.


Mina systrar överraskade mig med en spikmatta! Det trodde jag aldrig :)


En liten skrivare är aldrig fel.



Av mina kära föräldrar fick jag ett litet överlevnadskit inför fjällvandringen; skor med lagom höga klackar, en överdådigt utsmyckad nagelfil och ett notprytt paraply. Och så det bästa av allt: tågbiljetter Göteborg-Nikkaloukta tur och retur. Kebnekaise here I come!

1 kommentar:

  1. Ojojoj. Födelsedagsfirande är ju aldrig. Och mer blir det på lördag!. Kram

    SvaraRadera