tisdag 1 september 2009

Ett besök i Alingsås

Har varit på ett dygns besök hemma i gamla fina Alingsås. Har äntligen hittat en frisör jag gillar som dessutom har ett schampo och hårinpackning jag gillar, ekologiskt och allt, så nu har jag en mycket bra anledning att åka hem och hälsa på föräldrarna sisådär varannan, var tredje månad.


Mötte upp mamma på stan efter klippningen och strosade runt lite på stan och köpte en massa bra grejer innan vi åkte till Tallhyddan så jag fick smaka på deras räkmackor mamma talat så varmt om, och visst var dom goda!


Hälsade på kanadagässen i Mjörn som flydde i panik när dom fick se mig.


Och satt på en klippa vid vattnet en stund. Se mitt nyklippta och nyfärgade hår!



Riktigt vackert väder när jag åkte hem idag och det är det fortfarande. Skall skynda på att sy lite nu så skall jag ut och fotografera kläderna jag sytt hittills i eftermiddagssolen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar