söndag 29 november 2009

Lördagen

Hur bra får man ha det? Gillar mitt lilla Lördagsjobb, idag var vi en sväng på världskulturmuseet eftersom det kom en skvätt regn, kollade in den nya utställningen, jordlingar, den var riktigt supermysig! Sen tog vi oss en liten tur på Liseberg, regnigt men mysigt. Får gå dit någon kväll så jag kan prata med folk och handla så mycket jag vill. Träffade tomten i alla fall. Eller vinkade till honom.

När jag kom hem bytte jag om fort som sjutton för att åka till min syster och hänga med på Vera-spexet på Chalmers. Efteråt var det sittning med god mat (grönsaksbiffar, potatis och helt sjukt mycket sås). Riktigt trevlig att få umgås lite med lilla systern för en gångs skull, hon är ju alltid så upptagen med allt pluggande. Och riktigt trevliga vänner hade hon. Hoppas jag får göra om det snart.

Tycker om dig Linnéa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar