torsdag 11 mars 2010

Trött och glad

Har varit en riktigt härlig, lång dag idag. Inledde med ett lugnt yogapass och sen åkte jag till ateljé där jag har suttit och sytt hela dagen på en ljuvlig, blommig skapelse som jag skall ha på mig på Lördag. Jag tror det blir fint, skall lägga sista handen på den imorgon och sen skall jag försöka fixa en bild.

Är så glad, de senaste dagarna har, liksom idag, varit långa, arbetsamma men väldigt, väldigt fina. Har jobbat hos och med fina vänner, fått tulpaner av en söt kund, träffat folk jag tycker om, ätit blåbärskrans, god mat och en smoothie om dan.

Till helgen blir det jobb, teater, bio, kanske lite fest och en heldag på kustens hus och visans vänner. Hoppas, hoppas jag får låna en kamera så jag kan dokumentera lite.

Nu väntar sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar