fredag 22 oktober 2010

Tillbaka igen?

Har haft fullt upp senaste veckan, dålig ursäkt men det får duga som anledning till varför jag inte har bloggat något som utlovat. I helgen skall jag vara ledig, åka på SPA och vila upp mig inför julstressen som kommer ovanligt tidigt i år. Från och med nästa vecka skall jag sy dygnet runt så vi förhoppningsvis får ihop ett lager som räcker året ut. Skall försöka hinna blogga lite och lägga upp bilder på nyheter och annat från butiken.

Hejdå så länge!



Har ni sett vad söt Malva är i sin tröja från By Lelou?

1 kommentar:

  1. Gillar verkligen dom ekologiska tygerna du syr upp barnkläderna i! Ååååååååhhhh, du måste börja sy små minikappor nu när jag börjat med barnhattarna! Ska sy lite pälskragar också. Vintage på barn är så fint : )

    SvaraRadera