torsdag 3 mars 2011

Puh!

Har varit lite frånvarande här i några dagar nu, inte så ovanligt kanske men den här gången har jag i alla fall en bra anledning. Har haft så fullt upp den senaste veckan att jag knappt hunnit sova.
Vi flyttade i helgen. Till en stor, fin lägenhet som jag trodde skulle svälja alla saker utan problem, så borde det ju vara när lägenheten är dubbelt så stor som den gamla. Planerade dessutom att vi skulle komma någorlunda iordning i helgen, så blev det inte heller, det är fortfarande kaos, om än något bättre än i söndags. Mina kvällar och all ledig tid går alltså åt till att röja, inreda och städa, inte så mycket tid för bloggande.

Fast nu på morgonen fick jag en snilleblixt, jag kan ju blogga via min iphone på spårvagnen på väg till jobbet. Så nu vet ni, kanske att det blir ett inlägg till ikväll på vägen hem.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar