tisdag 24 april 2012

Rosor och körsbärsblom

I morse tog jag vägen om tygaffären på lagerströmsplatsen för att fylla på tyglagren och sedan "Bara bra mat" för att se vad det är för ställe (ett mycket trevligt ställe med massa god, ekologisk mat var det). Med cykelkorgen fylld med tyg och godsaker trampade jag sedan vidare till järntorget.

Naturligtvis var jag tvungen att dokumentera körsbärsblomningen, så vackert!

Vid järntorget, 10.45, sprang jag in på Emmaus för att på en kvart försöka hitta något fint att ha på mig på torsdagens lunch i Köpenhamn.

Och det gjorde jag som vanligt, Emmaus kan man alltid lita på. Klänningen var väl inte precis det jag hade tänkt mig, men med hjälp av en sax och en symaskin skall den fantastiska klänningen bli till en blus med något kortare ärm och en kjol. Finfint!

11.00 prick var jag på plats på Färg och Förändring för en klippning så nu är jag nyklippt, nöjd och laddad för en massa sömnad.

En trevlig tisdag önskar jag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar