söndag 24 februari 2013

Eko i lådan

Fick en avi i brevlådan härom dagen och kunde inte riktigt komma på vad jag beställt. Idag fick jag äntligen tid att gå förbi postens utlämningsställe här i området (som ligger alldeles för långt bort i min smak) och hämta ut det mystiska paketet.



Det visade sig vara en låda från Eko i lådan som jag förbeställde för några månader sedan. Vilken oerhört trevlig överraskning såhär en söndagkväll! 



Chokladkakan från GoDo öppnades på stört och det var med nöd och näppe jag lyckades hålla mig från att äta upp hela på en gång, väldans god var den. Babyscarfen i ull från Imse Vimse blir en perfekt present till en nykomling i bekantskapskretsen. Handkrämen med granatäpple från Weleda är redan en favorit här hemma, liksom duschcremen i samma serie, det skall bli spännande att testa kroppsoljan också. Ser fram emot att prova allt i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar