onsdag 10 juni 2009

En härliga dag

Har haft en riktigt bra dag idag, inledde med en god lunch i Haga med Carolina och passade på att inhandla lite nödvändigheter. Bla.behövde jag ett memo block och tyckte det här med Mucha-motiv var passande. Kom igång ordentligt och sorterade tyger när jag kom hem, fick in en hel del prover i pärmarna.

Tog en härlig promenad med Kerstin och Victor i slottskogen efter en supergod sushi på ett mysigt ställe i Linné.

Victor njöt.
Vi hittade den allra bästa platsen vid ett överfullt villa belparc och njöt av varsitt glas vin i kvällssolen.

Det simmade runt små gulliga duntussar alldeles nedanför.

Sälarna låg och tog det lugnt, njöt av att slippa alla jobbiga människor och posade glatt för mig.

1 kommentar:

  1. Det ska jag göra!
    Gud, vilken fin grej! (Vad det nu var förnått), en sån vill jag med ha!
    kram

    SvaraRadera