fredag 12 juni 2009

En trevlig och något arbetsam Torsdag

Träffade Maria och hennes fantastiskt söta lilla Malva idag. Hängde med på rea på Polarn och Pyret och fick även köpt ett par byxor till mig själv, något som inte händer särskilt ofta men jag tänkte att det kanske är lite opraktiskt att vandra i den Irländska vildmarken iklädd klänning.

Sötaste lilla Malva

Träffade även mina föräldrar och åkte en tur till IKEA och Hornbach. Inhandlade diverse saker till min arbetsplats och saker för att göra i ordning garderoben i sovrummet. Rev ut allt ur garderoben och sov på soffan inatt så jag kunde börja grunda. Känns som att renoveringen verkligen behövs, vad jag än gör kan det inte bli värre än innan.

1 kommentar:

  1. Jo, om du målar väggarna mintgröna med lila prickar och hänger ett älghuvud på vägen där inne. DÅ blir det värre än innan :)

    SvaraRadera