torsdag 22 oktober 2009

Sydag med hundar och choklad

Har suttit med en beställning halva dagen. Alla maskiner har gått varma och resultatet blev i alla fall jag nöjd med, får se vad kunden säger imorgon. Det ver en väldigt rolig sak att sy i alla fall.


Den andra halvan har jag spenderat med att dricka te och äta pepparkakor med Kerstin. Lite mat hann vi med att äta också. Och lite vin.


Chokladtr bjöds det på idag, mycket delikat.


Och gamla skruttiga men ack så goda pepparkakor.


Passade Cesar medan Kerstin och Victor var iväg på agility. Cesar är en väldigt känslig liten hund. Mina golv är för hårda att ligga på så det är antingen sängen eller soffan som gäller. Och så är det tydligen kallt här hos mig (trots att jag håller på att få värmeslag) så han bäddade ner sig under min varma ulltröja när han skulle sova. Han blev mycket nöjd när han fick låna min halsduk och gick stolt runt med den i lägenheten. Tycker han passade bra i färgen också. Den lilla divan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar