söndag 25 oktober 2009

Symässa


I helgen var det symässa i Kviberg och självklart var jag och Carolina där. Vi fyndade tyger och sybehör till mässpriser, tittade på fina quilttyger och irriterade oss på att dom inte fanns i metervara och drömde om att äga alla fina industrimaskiner och broderimaskiner som fanns där.


Jag kom hem med ett par tyger inköpta hos MG- tyger, den bästa tygbutiken med mängder av trikåtyger till superpriser, finns tyvärr bara på internet nu för tiden men det är ju bättre än inget. Tänkte sy lite trevliga barnkläder så snart jag får tid, jag hoppas det blir snart för jag börjar tröttna på att inte hinna sy. Köpte lite trevliga symaskinsnålar, spolkapslar till maskinen och bästa av allt, tre nya nålbrev! Av finaste och bästa sorten. Så nu har jag förhoppningsvis så jag klara mig ett tag, kanske till nästa symässa. Är det några fler än jag som blir barnsligt glad av att köpa nålbrev, symaskinsnålar och spolkapslar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar