torsdag 3 juni 2010

Ledig på Liseberg

I Onsdags tog jag ledigt från allt vad jobb heter och åkte till Liseberg med systrarna mina. Ett riktigt lyckodrag! Vädret var perfekt, soligt men inte för varmt och det var knappt några köer alls till attraktionerna så vi köpte varsitt åkpass och åkte allt vad vi orkade.


Under en matpaus posade Carro och en duva för mig vid Lisebergs lustgårdar.


och Linnéa posade bland de fina blommorna.


Provade de nya radiobilarna!


och självklart åkte vi ett par varv i flumride. Allt som inte snurrar åkte vi några vändor i. Utom uppswinget, höll på att avlida när jag åkte den, fy sjutton så otäckt!


Fick höra av en kille i kön till Balder att vi systrar är sjukt lika. Kanske är det så? Han såg i alla fall mycket imponerad ut.


Vi åt glass i glasscafét.


Och pizzabuffé, vilket kanske inte var ett så smart drag, efter det orkade vi inte göra så mycket mer.


Fast en vända i spegelhuset orkar man ju alltid.


Dagens outfit:
Tröja: Lindex, ekologisk bomull
Shorts: H&M
Kavaj: Hemmasydd
Väska: Second hand

Avslutade dagen med att titta på Augustifamiljen med gästartister och äta upp ploppen jag vann. En helt perfekt dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar