onsdag 2 juni 2010

Studentbalen i Alingsås 2010


I Söndags var det studentbal i Alingsås, självklart var jag där och kollade in min söta kusin Jennie och hennes Jimmy som tar studenten i år. Lite extra kul är det ju eftersom jag sytt och broderat hennes klänning.


Har även sytt klänningen till Stina och fluga och gördel till hennes kavaljer.


och klänning till Erika och fluga till kavaljeren.


Det blev en lång väntan på att studenterna skulle komma men tiden fylldes väl av glass och prat.


Studentbalen är riktigt stort i Alingsås, gäller att vara där i god tid för att få bra bilder.


Så kom dom till slut efter ett par timmars väntan.


Så söta och glada!


Det är nästan så jag längtar tillbaka lite. Känns som det var en halv evighet sen jag var där själv.


Jag hoppas de fick en underbar kväll!

1 kommentar:

  1. Så fina alla klänningarna var! Gud var du är duktig! Måste vart pilligt att brodera allt det där!

    SvaraRadera