söndag 24 juli 2011

Skall man inte va glad...

Ungefär precis nu föddes jag för 26 år sedan. Jag har haft en jättefin födelsedag som firats tillsammans med familjen. Gissa om jag blev glad när jag öppnade presenten dom hade ned sig.




En alldeles underbar, röd kitchenAid-assistent, precis som jag hade önskat mig men aldrig trott att jag skulle få.




Tårta blev det såklart också, med egenplockade bär, banan, marängbotten, Oskars chokladsås och massa grädde.




Och pressokaffe av handmalet kaffe, kan ju avslöja att det tog mig väldigt lång tid att mala till fem personer men gott blev det! Bästa kvarnen från hario fick jag i present också.

Nu bär det av på vandring en vecka uppe i Jämtland. Lämnar dator och iphone hemma så vi hörs nästa helg igen!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar