torsdag 15 september 2011

De där fynden

Jag lovade ju att jag skulle visa fynden från förra Söndagens lilla utflykt till Antikladan i Lilla Edet så det är väl hög tid att jag gör det nu när det snart gått två veckor.


Vi har länge varit på jakt efter en kista till övervåningen att förvara träningsprylar i. Jag har letat intensivt på både blocket och varenda loppis jag varit på utan resultat och hela tiden har jag sagt att bara vi kommer till Lilla Edet kommer vi garanterat att hitta en. Så dumt att vi inte åkte dit tidigare för se vad som stod där i ett av rummen:


En alldeles perfekt kista! Lagom stor, lagom sliten, lagom fin och lagom dyr. Dessutom bodde det en liten kista inuti den stora kistan som vi fick med på köpet eftersom den inte gick att få ut. Den har vi nu opererat ur och skall fräscha upp lite sen visar jag den med.


Vi hittade även den här fantastiska stolen, exakt en sån vi varit på jakt efter ända sedan vi var på Noma i våras, dansk design och allt. Alla vi hittat tidigare har varit galet dyra. Men antikladan kan man alltid lita på!



En liten kik på balkongen också bara sådär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar