söndag 1 april 2012

Så mycket prylar

I helgen var det dags för prylmarknad igen. Vi sålde av en massa gamla grejer, träffade trevligt folk och självklart lyckades jag köpa på mig lite nya, fina grejer också.

Äntligen hittade jag ett par väggljusstakar till övervåningen, vi har letat intensivt i över ett år och nu bara hoppade de på mig. Det var våra otroligt trevliga grannar som sålde sina favoritljusstakar som dom inte hade plats för. Hur tur får man ha?

Några scarves fick följa med hem också, de gick ju inte att motstå för bara en tia styck.

Två fina, gamla träpussel fångade min uppmärksamhet och när jag fick reda på att säljaren sålde båda för ynka 30 kronor köpte jag dem i ren chock. Det ena pusslet lade vi så fort jag kom innanför dörren hemma och jag blev glatt överraskad när det bara fattades en bit.

Och jag kunde ju sånlary inte motstå Bambis rådjursögon.

Självklart följde det med lite tyger hem också. Får se vad det blir av dem, det lutar åt mössor och filtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar