söndag 21 mars 2010

En fin, fin helg

Min helg har varit hektisk men otroligt fin. Det började lite smått kaotiskt i ateljén, fick inte riktigt ihop det jag höll på med men sen började det droppa in folk, hade massa fint besök på bara några timmar. Och mina fina, nya blommor stod utanför porten och lockade in lite kunder.


Sen kom Maria och vi uträttade ett mycket viktigt ärende innan vi promenerade till Holmens marknad för att leta påskgrejer. En glass blev det på vägen också, vårens första glass!

Sen avslutades dagen med tapas, vin, drinkar, Sara, Susi, mer vin, crêpes, beundrande av tapeter och stuckaturer, promenad runt stan i den inte alls särskilt kalla natten och tillslut en mycket god natts sömn.



Söndag bjöd på tvätt, upphängning av tvätt i hela lägenheten eftersom torktumlaren var sönder och jag hade galet bråttom, sen blev det middag hos farfar och hans Britten, halvdan träning på gymmet med söta syster och slutligen ostkroksrace och slötittande på dålig TV med Carolina. Känns som det har varit en helg som alla helger borde vara. Hoppas det fortsätter såhär.

Tack alla för en mycket trevlig helg!


1 kommentar:

  1. Låter som en superhelg, sånna vill vi ha fler! och vi måste ses snart, skickar sms bara jag kommer ihåg det! o ja, fågelbrickan finns på ikea nu =) 49:-

    SvaraRadera